Küldje el ajánlatát egyszerűen e-mailben. Ne felejtsen képet is mellékelni!
Vagy küldje el weboldal címét (link, hivatkozást) ahol ajánlata elérhető.
Ajánlatát felrakjuk, és értesítjük róla.
Ajánlata közösségi oldalainkon is megjelenik.
Üzletkötői ajánlat feladás Ingyen és Regisztráció Nélkül!
Ide küldheti: admin@1001.hu Szabó Attila Vajk részére
Új hirdetési metódust hívott életre a mesterséges intelligencia
A vállalkozások világa talán sosem volt még ennyire megosztott, mint napjainkban. 2023 teljes egészében felforgatta az állóvizet: a mai Magyarországról tulajdonképpen eltűnt a vállalkozói középréteg: a piacot a felső 10% uralja, a statisztikák alapján egy cégnek 5,6-szor nagyobb az esélye ide bekerülni.
2022 kihívásai után idén sem lélegezhetnek fel a kis- és középvállalkozások. A szegmens, noha sérülékeny, egymaga termeli ki a munkaerőpiacon található állások háromnegyedét, a GPD-nek pedig átlagosan 50 százalékát.
„A szegmens folyamatosan pulzál, milliárdos vállalatok tudnak a csőd szélére kerülni néhány hónap alatt, de ugyanígy egy induló cég is rövid időn belül milliárdos szervezetté nőheti ki magát. Ehhez három dologra van szükség: jól működő marketingeszköz-rendszerre, 360% fokos lefedettségre és hatékony erőforrás-befektetésre” -árulta el Berta Gergő, web- és marketing szakértő.
Új hirdetéscélzási modell a Metánál
A mesterséges intelligencia átalakítja az eddig ismert hirdetési rendszert. A személyes adatok védelme különösen hangsúlyos téma most, amikor az életünk nagy része online zajlik. A korábbi adatgyűjtési botrányok miatt a Meta vezetősége egész új stratégiával rukkolt elő. Az új modell már nem a sokat vitatott adathalászatra, hanem a mesterséges intelligenciára épít. A Meta Lattice nevű innováció lényege, hogy előre jelzi, hogyan reagálnak majd a felhasználók az adott hirdetésre. Ehhez tudásmegosztást használ a Meta különböző felületein, így Instagramon, Reels-videóknál vagy a Facebook-hírfolyamban, hogy hatékonyan feltérképezhesse az ügyfelek érdeklődési körét és online szokásait. Az adatok alapján nem csak a pillanatnyi érdeklődésünkről kap reális képet, de a jövőbeli érdeklődésünk is előre tudja vetíteni.
„Magánszemélyként is tapasztalhatjuk ezeknek a változásoknak az áldásos oldalát, azzal, hogy erősödik az AI-jelenlét a hirdetések világában, sokkal személyreszabottabbá vállnak a reklámok. Az igényünkhöz és a pénztárcánkhoz mért legideálisabb ajánlatokat dobja majd elénk a rendszer, már nem kell saját magunknak gyűjtögetni és analizálni az ajánlatokat” – mondta el Berta Gergő, web-és marketing szakértő. Hozzátette, a vállalkozásoknak pedig elsőként kell reagálniuk a marketing területén zajló paradigmaváltásra, ha szükséges, akár külső erőforrás igénybevételével.
Érdemes profihoz fordulni
Számos olyan konferencia elérhető már, ahol a vállalkozók megkapják a megfelelő hátteret és támogatást ahhoz, hogy hatékony és személyre szabott kampányokat és jól strukturált marketing-metódust építhessenek fel, a profiljuknak megfelelő módon.
„A Maximum Business 7 országban van jelen, küldetésünk elsősorban a magyar vállalkozni akaró réteg képzése és megsegítése. New yorki irodánkban közel 30 amerikai ügyfelünket szolgáljuk ki, együttműködve a helyi szolgáltatókkal. Az amerikai piac néhány évvel előttünk jár trendek tekintetében, így az ottani tapasztalataink, valamint friss szerződésünk a Facebook-kal az itthoni ügyfeleink számára is tengernyi előnnyel jár” – árulta el Berta Gergő, ügyvezető.
Fotók (forrás: Maximum Business és Pixabay)
(x) Reklám
Üzletkötés - Üzleti Könyvek Témánként - Uzletikonyv.hu Üzletkötő-Kalauz
(x) Reklám
Horvatlaguna.hu - Horvátországi apartmanok, magyar gondnoksággal!